kör bara kör

Jag läser en hel del bloggar varje dag och igår när jag tog den vanliga rundan så läser jag först

Det här och nickar igenkännande, inte för att jag fått några fin fina erbjudanden som jag tackat nej till utan mer till det här: "Man sitter kvar i sitt lilla hörn. Sitt patetiska tråkiga hörn där ingenting händer men det är ju iallafall tryggt."

sen fortsätter jag min rundvandring bland bloggarna för att mötas av

DET HÄR och blir så fruktansvärt avundsjuk på Malin som är så duktig. Hon tycker det fanns för dålig kunskap i hennes stad gällande träning efter graviditet och gör slag i saken, hon utbildar sig . Bara att köra liksom.

Det är bara att inse att för att slippa helg arbete och sena kvällar och få bättre inkomst krävs det någon form av utbildning, att sattsa på sig själv. Tydligen får man inte värsta bra erbjudanden kastase på sig medans man går här hemma och väntar tydligen. Nu är det dax att växa upp och bestämma sig för vad man ska bli när man blir stor (helst innan Milton hinner växa upp och flyttar hemmifrån, utbildar sig och skaffar egen familj.)


Kommentarer
Cattis

Heja!!! KÖÖÖR BARA :)

2011-08-11 13:05:34
URL: http://cattise.blogg.se/
Cattis

Kom igen, kämpa på! ta upp bloggandet igen nu så jag också vet vad som händer med er :)

2011-10-08 21:13:54
URL: http://cattise.blogg.se/
Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-08-23 09:48:24
URL: http://forum.modekampanj.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0