nu gäller det..

I dag har vi hunnit med en hund promenad på morgonen innan vi åkte in till ett av köpcentrumen för lite shopping, mamma behövde nya vår/sommar kläder. Jag hittade faktiskt ett par saker till mig själv vilket känns väldigt bra annars blir det lätt så man bara köper kläder till Milton, även om det är hur kul som helst det med.

Nu ska jag slappa 20 min till sen tar jag med mig hundarna ut och startar min löp karriär. puhh jobbigt men jag är ganska laddad trots allt och jag vet att i kväll ska vi iväg på grillning så jag har något att se fram emot.

ladda ladda...

Kommentarer
Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Pepp, pepp, pepp! Hoppas att det gick bra :D

2011-04-22 21:07:48
URL: http://madeleines.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0