Milton

grattis på din 7 månaders dag, tiden går så fort och det är så många fantastiska stunder med dig så jag önskar ibland att jag kunde stanna tiden här och nu.  Du är i full fart med att försöka lära dig grypa, göra olika läten och utforska allt du kan komma åt, att du bara varit här i 7 månader är svårt att förstå och jag undrar inbland vad jag gjorde hela dagarna innan du var här?

Varje gång jag tittar på dig, verkligen varje gång dygnets alla 24 timmar så hugger det till av lycka och kärlek i hela mig. Det var en del "hemmifrån" som var förvånade när du låg i magen och trodde inte "det här med barn var min grej" och jag var kanske lite av samma mening själv, men jag har anpassat mig väldigt bra efter dig och du anpassar dig väldigt bra i allt jag tar med dig på. vi är ett bra team helt enkelt.

Du är utan tvekan det bästa som har hänt mig och den som betyder och alltid kommer betyda mest för mig av allt och alla, tänk vad lilla du kan ändra på bara genom att finnas till.

Du är fantastisk




Kommentarer
Cattis

Vad fint du skriver!

2011-04-26 16:59:30
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

De hugger till av kärlek och lycka varje gång vi tittar på dig också!

Häsn Milton och Pappa

2011-04-26 21:57:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0