kvälls surr

I dag är sista dagen i dalarna i morgon åker jag mamma och Milton till östergötland igen. Det är jobb helg för mig och tävlingar för björn så Milton får hänga lite med mormor.
Nu väntar jag på att min lillasyster ska bli klar med sina kvällsbestyr så jag kan hjälpa henne att göra två inbyggda flätor som hon skulle sova i, sen ska jag bada. Bada är nog en av dom bästa sakerna jag vet, och eftersom vi bara har en dusch med dåligt tryck hemma så badar jag så mycket jag kan när jag väl är här.

Om planerna går som jag vill och en flytt väntar, håller jag tummarna så dom blir blå på att vi får en lägenhet med badkar. Det känns som dom flesta lägenheter plockar bort sina badkar, är det ute att bada??? så jag kanske inte ska hoppas för mycket. Bara flytten skulle göra mig själaglad.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0