gahh,

Den här natten har jag nog fått för mina synder, eller för alla gånger jag berättat om hur BRA och DUKTIGT Milton alltid sovit på nätterna. Först var väl klockan närmare 22 innan han ens var nära att somna (inte så konstigt när tiden vart lite fel efter ullareds resan) men sen vaknar han knölar omkring dricker vatten och allt vad han styr med fram till kl 02:30, efter det somnade vi äntligen till ordentligt och sov till 05:40 då var det mat korven var ute efter. men som tur var somnade vi om igen och sov till 8.
Men man blir helt död i huvudet när sömnen är så osamanhängande och aldeles för lite djupsömn, Jag lider verkligen med dom som har små natt krånglare varje natt.
Och jag inser med det här även att min sminkväska är under all kritik så det blir väldigt svårt att gömma dom mörka ringarna och få färg i det bleka ansiktet.

Hemmet ser ut som andra världskriget (antar att jag får skylla det på att jag inte var hemma igår?) men jag ska snart åka till jobbet så jag struntar i det och det ska bli väldigt skönt att bara gå ut stänga dörren bakom sig och slippa se kaoset. För jobbar man behöver man väl inte göra något hemma eller?
Nu ska jag måla naglarna med det fina nagellacket jag köpte på ullared igår för nästan ingen peng alls.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0