En resa, jo man tackar

Med det fina vädret och en mamma som aktiverar en med hundpromenader, bil städning, hund tvättar bakning och annat så hinner man knapt med att sitta framför datorn. Men man ska väl passa på att vara ute så mycket man kan när vädret tillåter.

Miltons första tand har nu visats sig, men det kliar fortfarande och han är lite snorig och hängig än så han vill gärna bli road non stop för att hålla humöret uppe. Och kanske det roligaste av allt, Vi har tackat ja till att hänga med 3 stora och en liten tjej till turkiet den 25:e maj för en veckas sol och drinkar. Hur härligt och hur många är inte avundsjuka nu?
Men jag måste erkänna att jag hade svår ångest inför att bestämma mig med så kort varsel (1 dag), jag fick lov att fråga alla vad dom tycket och även prata med björn (man är inte direkt rik när man är mammaledig) som kom med dom annars så hemska orden "det löser sig" som den här gången var avgörande, sen drömde jag mardrömmar hela natten om att jag missar planet glömmer pengar, vagn, mat åt milton m.m så när jag vaknade ringde vi direkt och sa BOKA IN OSS, så nu kan jag släppa ångesten och förhoppningsvis sova gott inatt.


Kommentarer
Cattis

Ni kommer få det underbart på semestern! :) Och ja, självklart är jag avundssjuk!

2011-04-19 10:51:38
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0