Datorn är igång

Man kan verkligen konstatera hur dator beroende man är, var nog nyttigt att vara helt utan i ett par dagar. Nu få förmiddagen har vi varit en sväng hemma hos fia och ätit lunch och tagit en promenad i ett soligt men blåsigt norrköping, sen svängde vi förbi media markt på vägen hem fr att köpa en ny sladd till datorn.

Nu ligger jag i sängen med Milton brevid mig, tänkte att han skulle sova en stund medans jag kollade på gårdagens Grey´s som jag missade. Milton verkar inte tycka som jag då han ligger och leker för fullt och asgarvar varje gång jag tittar åt hans håll. Det konstiga är att han knapt sovit på hela dage bara ca 20 min när vi åkte till fia kanske 5 min när vi var ute och gick och sen 3 min på vägen hem och i vanliga fall brukar han sova minst 3 timmar på dagen.

ja ja sålänge han är glad.


jag och fia en annan dag.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0