fullt upp

I fredags arbetade jag min sista dag på ca 1 år frammöver, eftersom jag hela tiden har och fortfarande mår väldigt bra kändes det lite märkligt att gå hem och göra ingenting. Jag trodde inte det skulle gå många dagar innan jag klättrade på väggarna och var uttråkad.
 
Men faktum är att jag nu börjar fundera hur jag någonsin har hunnit med ett jobb och då ska vi tänka på att jag bara har varit hemma ganska exakt 6 dagar. Hur ska det här sluta? att jag kommer bli helt arbets skygg och vilja stanna hemma och avla barn resten av mitt liv kanske?
Är nog ingen risk känner mig ganska klar med det här graviditetandet nu, och tur är väl att det finns både en pudel 12 hästar och en katt på gården, en hög med vänner och ett shopping begär som behöver mättas så dagarna går ganska snabt ändå.

Idag har jag tillexempel hängt med Lena, vi åt lunch och tog sen en tur på stan. Försökte hitta kompletering till Big heads garderob, men det var totalt värdelöst att hitta vettiga plutt kläder för någon man inte vet kön på.
Det enda vi hittade var en fleece jacka, så vi kompleterade min garderob istället.



en skjorta i strl större så magen får plats och en "tråk kofta" som är lite längre och bra att ha över det mesta.


Kommentarer
Lena

Tack för idag smulan!

2010-09-02 20:17:07
Cattis

Rött är ju en perfekt unisex-färg! Binning hade jättemycket röda kläder när han var liten... Pop har ju fina grejer som passar både och. Är jackan helfleeceig eller är det en vind(fleece-jacka? Kram

2010-09-04 20:44:14
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0