19:34

ibland behöver man (jag) gnälla av sig lite, det känns iaf lite bättre efteråt.

egentligen har jag inget speciellt att gnälla över utan det är den enorma trötthet som gör mig lite gnällig, Björn tror att man blir trött för att jag inte har "något speciellt att göra om dagarna", men det håller jag verkligen inte med om. Jag tycker jag fixar styr och gör så mycket jag kan och orkar, Men jag är inte bara trött (som sova trött) jag är även trött i kroppen.... hela jag känns som en potatis säck.

Förkylningen som vägrar gå över gör såklart sitt men jag annar att det kan vara så att med bara 2 veckor kvar till BF så är kroppen ganska trött på att bära runt på massa extra kilon.
Jag är trött på att känna mig tjock, att få sammandragningar av att gå för fort eller av att bära en så enkel sak som en matkasse, att det spänner och trycker om man sitter för länge och att det ska vara jobbigt att plocka upp något man tappat eller få på sig ett par strumpor.
Inte nog med det så har jag dom sista dagarna fått vad jag tror är någon typ förvärkar på kvällarna som gör ganska ont, och det gör att jag är konstant nervös för att det snart är dax.....fan vad nervös jag börjar bli inför förlossningen.

Egentligen mår jag bra, men allt känns så påfrestande just nu!


Kommentarer
Cattis

Man FÅR gnälla, ibland vill man bara få UR SIG det jävla gnället så man kan få vidare sen. Och det är inte särskilt konstig om du börjar bli trött på att vara gravid, det är ju mest tungt och otympligt på slutet (och inte mysigt alls). Säg till om du vill bli lugnad inför förlossningen, knip igen så vi hinner träffas nästa vecka :) KRAM!

2010-09-15 21:40:27
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

Du får gnälla av dig allt imorn när du kommer och myser med mig!

2010-09-15 21:48:39

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0