beach 2011

Egentligen skulle det behövas dammsugas här hemma, badrummet skulle behöva en ordentlig rengöring då sunkig bara är förnamnet just nu.
Men vi skiter i det idag och åker hem till cattis för lite svullandes istället, att välja städning framför cheescake är som att SD kommit in i våran regering IDIOTISKT.

Det kan vara en av mina sista svulldagar på länge, bara jag fått ut bullen ur ugnen ska jag sikta på beach 2011. Jag forväntar mig inga revolutionerande saker eller att jag till sommaren kommer springa över stranden i någon carmen electra kropp, jag är för guds skull realistisk.
 Men om jag slutar med mitt dagliga godis intag och intar lite nyttigare mat kommer upp på hästryggen igen och utökar våra (min och pudelns) promenader till vad dom var innan jag vart flåsig och tjock och så småning om kanske kan lyckas lägga in något annat träningspass iaf 1-2 ggr/ vecka, då borde kroppen iaf vara i trim för att jag ska kunna sitta på en strand i falsterbo dricka lite vin och njuta utan att behöva vara iklädd en burkini.


men man kan drömma iaf.


Kommentarer
le

2010-09-21 06:38:26
lena

Klart att du ska se ut som carmen, jag tror på dig!

2010-09-21 06:39:22
URL: http://lmh84.blogg.se/
ella

bra du är på att blogga :D

skit fin blogg också ;)

2010-09-21 07:35:11
URL: http://jonnaceline.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0