lyx livet i dalarna

Det är verkligen rena rama lyxen att vara hemma hos familjen. Ta t.ex i morse efter morgon promenaden så hoppade jag och Milton in i duschen när han var färdig duschad var det bara att öppna dörren och ropa så kommer mormor springandes och tar bebisen. Jag kunde i lugn och ro duscha vidare, klä på mig, sminka mig och dricka lite kaffe sen fick jag en färdig klädd Milton i famnen.
Eller nu på eftermiddagen så har jag haft förbud att komma nära bebisen då min lilla syster tagit över ansvaret i ett antal timmar, jag har roat mig med att gå på hundpromenad med min bror och vandrar runt lite oroligt för tydligen vet jag inte riktigt vad man roar sig med när man inte får vara med sin bebis. hade jag vetat det här så hade jag nog inte tackat nej till att åka till mora ikväll för lite utgång.

Och inte tala om att jag hela tiden får nybrygt kaffe, lagad mat och tvättade kläder. I morgon får jag och Milton även skjuss till och från rättvik när vi ska kolla på tävlingar, så jag behöver inte ens köra själv. kanske kan medverka i något av alla "lyxfru program" snart!


Kommentarer
Cattis

Passa på och njut!! Det är ju underabart med semester i Dalarna :)

2010-10-31 10:03:59
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0