kalas kals

I lördags morse när jag klev upp kunde man tro att vi hade haft fylleslag här hemma, men det var bara min födelsedag som hade firats tillsammans med några barn nån gravid några som körde och alla hade lämnat huset redan kl 22. Tydligen kan det gå villt till iaf.
Kvällen var super jag fick fin fina paket och var mätt glad och nöjd när jag kröp ner i sängen.

   

Resten av helgen har jag varit på tävlingar på lördagen red björn och på söndagen var vi och kollade på 1.30 klassen (familje utflykt kallar björn det).
Och i morgon tänkte jag bege mig ut och rida igen, har kollat med säkra källor att det är ok att börja. Folk skrämmer upp en så fort man ska göra något när man var gravid och nu fortsätter det även efteråt, kan man inte bara få leva och göra det man vill så länge det känns bra i kroppen.


Kommentarer
pappan

att vara o titta på tävling är för mej som att gå på stan o fika för dej..Så de så!!!!!! O fika picnic, lunch e väl alltid trevlogt för hela familjen..eller??? ;)

Matilda

Åå jag vill också på kalas! ;) Fast inte städa haha.

2010-11-10 13:39:23
URL: http://showjumper.blogg.se/
fia

de va ju jag som tog för fylleslaget :)

2010-11-11 22:08:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0