tråk lördag

Är trött idag, tycker egentligen inte jag har någon anledning till det Milton vaknade bara en endaste gång inatt och sov till 07:30. Men kanske kommer det igen från föregående natt då magen var i uppror och han vaknade varannan timme hela natten?

I går var det full fart började morgonen med ett ridpass på Spooky och en promenad med pudeln. Cattis och barnen kom sedan på besök så vi bjöd på pankakor till lunch, full fart var det på barnen som la pussel lekte kurragömma bygde kojor m.m. När dom åkte hem åkte jag och Milton och handlade inför kvällens besök, Lena och Mattias var här åt tacos kollade på idol och drack lite glögg.
Så himla trevligt att hinna träffa så många på en och samma dag.

Idag däremot har jag mycket mindre aktiviteter, inga als rättare sagt.... inte lika roligt. Helst av allt skulle jag vilja umgås med min mamma men 30 mil känns lite långt att åka bara för att dricka lite kaffe svulla i min systers bakverk, ta en hundpromenad och tvinga med henne på saker som är tråkiga att göra själv (som hon självklart alltid ställer upp på även om hon inte har lust).
Jag måste nog jobba lite hårdare på att få henne lite närmare, en sommarstuga i närheten hade varit perfekt för oss alla (mest mig kanske), man får jobba lite på det dåliga samvetet spela lite martyr det brukar fungera på mammor, iaf min. Nu har jag även Milton att locka med, han är nog det bästa lockbetet....

 


Kommentarer
Cattis

Barnbarn är det BÄSTA sättet att få besök! :) Min mamma kommer jätteofta för att hälsa på dom och fixar massa för mig med när hon ändå är här :) Tack för senast och vi ses på lördag. Kram

2010-11-22 10:39:35
URL: http://cattise.blogg.se/
lovisa

fin design!

2010-11-22 10:59:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0