onsdag...

Hyllan vi köpte på IKEA för 3 månader sedan står fortfarande i sin plast, lappen från skatteverket om Miltons namn hänger efter 1 månad fortfarande kvar på kylskåpet. Jag tycker jag håller på här hemma hela tiden och ändå blir inget fixat.
Vissa saker behöver man vara två till att göra, Jag har förvisso mina ständiga följeslagare Milton och Sira men ingen av dom kan skriva eller är tillräckligt långa för att nå upp förl att hålla i hyllan när jag skruvar.



mina följeslagare

Nu ska den usla hemmafrun försöka få barnet att sova en stund så jag kan fortsätta med evighets görat att försöka hålla någon form av ordning så inte hemmet förfaller helt.
Jag är inte bitter, bara lite ensam ibland.


Kommentarer
Cattis

Jag vet precis hur det känns! Vi kommer och peppar dig! Och stökar till lite med kanske...?!

2010-11-17 13:44:55
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0