Katrin Z

Lunchen är förbered (klyftpotatis & kyckling) kladdkakan står i ugnen och Milton ligger i sin säng och sover.
Jag tänkte passa på att dricka lite kaffe (som jag egentligen borde dra ner på då det kan påverka miltons gasmängd i magen) och läsa senaste numret av mama som jag ÄNTLIGEN har kommit över.

Björn säger att jag blir besatt av saker, och kanske att det stämmer ibland. Jag kan väl erkänna att jag har tjatat lite om den här tidningen ända sedan jag fick se att Katrin Zytomierska skulle vara med. Katrin är jag besatt av och lite avundsjuk, jag vill ha städerska, nanny någon som kör fram bilen åt mig jag med. Och snö storms dagar skulle jag ha någon som tog lång promenader med min snö tokiga pudel, det skulle Katrin ha om hon hade hund det är jag helt säker på.


kanske tur att jag inte bor i Sthlm då kanske jag hade varit katrins  läskiga stalker


Kommentarer
Tin

Du är för härlig gumman! Idag red jag som "den där malin" på träningen, det finns hopp!

2010-11-25 21:17:10
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Cattis

Om jag också bodde i sthlm kunde vi stalka henne tillsammans!

2010-11-27 19:22:20
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0