25 år

Nästa vecka fyller jag 25, då kanske jag räknas som vuxen och kanske kan jag handla snus cigaretter eller folköl utan att behöva visa legitimation? Pensions spara tänker jag inte börja med än men funderar om man istället ska börja botox-spara?? Finns ett och annat som kan behöva sig en liten till fixning.

På fredag ska jag iaf ha lite kalas, har inte riktigt bestämt mig vad som ska ätas, driskas och göras tänkte försöka ta tag i det när jag tagit mig hem till östergötland igen på torsdag, och på fredag kidnappar jag fia så hon får vara min högra hand.
Eftretsom de finns efterfrågningar på vad jag önskar mig, inte för att jag behöver paket....men vill ni så här kommer det lite förslag:

* parfym * frissör tid * Tatuering * clinique´s ansiktstvätt + dagkräm * glas talrikar skålar i mine serien (kosta boda) * doftjlus * kakfat * strumpor *


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0