måndag.

Helgen har varit väldigt bra, det har hunnits med en sväng på ingelsta med björn och amanda, kändes anorlunda att umgås som normala människor i en ren miljö mycket mysigt. På kvällen vart det körslaget och soffhäng. Igår var det några timmars jobb innan jag och fia åkte för att fira lena på hennes 26 års dag.

GRATTIS

mycket fika vart det, lite för mycket kanske? men svårt att inte trycka i sig när det är så himlans gott. Fia börjar få lite olders noja verkar det som då hon tjatade ganska mycket om hur gammalt 26 är. lena som var det som fylde år har alltid haft åldersnoja. jag? jag fyller år sist så än är jag lugn.

Men nu är vi tillbaka till verkligheten, den är inte alltid lika underbar som min helg. Man kunde önska lite mer engagemang och intresse ibland. Men tydligen svårt att klämma in, och jag gör ju det mesta så bra själv antar jag.

utopia & jag

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0