dream house



I den senaste boken jag läste hade dom ett ord på det "bostads porr". Det är vad jag syslar med när jag varje dag lusläser hemnet, blocket, bovision och alla övriga sidor med hus jag kan komma över.
Stackars Björn vet nog allt om priser, storlekar, positivt, negativt, fint och ful i alla hus som är till salu i närheten.

Jag ska nog sluta håna och sucka när Björn kollar på filmerna på sina hästar om och om igen..... mitt beteende är nog lite sjukare?

Men till det som jag vill komma fram till, jag har hela tiden trott att jag vill sätta klorna i ett nytt fint hus. Inte förrän jag såg DET huset som är allt annat än nytt närmare bestämt byggt 1909 och mitt inredar hjärta dog en stund fattade jag att det är vad jag vill ha. Bara att få drömma om att riva väggar sätta tapeter vitmåla tak och puffa prydnadskuddar gör mig löjligt lycklig.

man får väl drömma?


Kommentarer
Cattis

det är bara att slå till och köpa!! trevlig midsommar!

2010-06-25 11:58:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0