Juni 11, 2010

Vilken skit natt det har varit, har mestadels legat vaken vänt och vridit på mig. Hunden har tagit upp större plats än vanligt, Björn som tydligen ochså hade problem med sovandet bestämde sig för att tända lampan och läsa kl 5 i morse. Det gjorde inte direkt att det vart enklare att somna om, kl 7 gjorde han espresso och till sist kom en genom blöt katt upp i sängen och var tokmysig.

Någon gång då gav jag upp, skönt att jag får hela helgen ledig. I morgon är det nog tävling för björns del 3 hästar skulle med, Jag kan inte bestämma mig för om jag ska följa och kolla eller om jag ska vara hemma njuta av ett tomt hus och bara slappa?


min mamma illustrerar exakt hur jag känner idag


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0