Bloppis

Min hund har fått en tarm inflamation min bli ska på service min häst är på betäckning..... listan kan göras oändlig.
Triss lotten som jag kännde var DEN lotten var såklart en nit så för att försöka fixa iordning ekonomin lite tänkte jag lägga ut några annonser här:

Sweets top notch

f 09 e cyrano de bergerac , för endast 30 000 kan han bli din egna ögonsten. vem vill inte ha en 1 års hingst?

Sweet Mollie

Passar inte toppe så kanske den här passar bättre, förhoppningsvis är hon dräktig. Pris är lite oklart just nu då överstående häst säljs i första hand....

Björn svensson (ryttaren)

f 82 . mer för uthyrning, passar kanske inte till hushålls nära tjänster då det inte är hans starkaste sida. Men behöver ni hjälp med att äta upp mat (kanske middags gästerna uteblev?) så är han riktigt duktig...  

vid behov av annat så kontakta mig så kan jag säkert leta fram det ni behöver i mina gömmor, t.ex en volvo eller massor av vinterdäck.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0