ledig måndag

Har nyss anlänt hem efter en dag hos cattis ocg favorit barnen. Som vanligt bjöds det på lunch och fika, B visade hur långt han hade kommit på sitt simpson datorspel. kul att hinna vara där ett tag utan att ha någon tid att passa. Jag fick även medd mig senaste ELLE och 2 nya böcker som cattis läst färdigt.

Nu ska jag få på mig lite stallkläder ge hunden mat och ut och ta hand om mina hästar lite, mollie behöver en riktig borstning top notch ska få på sig sin grimma som han slängde av sig för kanske 3 veckor sedan så ska jag brottas (borsta) lite med honom med och kanske rida en av robins hästar?


en bebis pudel!


Kommentarer
Elin

Hi hi vilken liten sötis :P

2010-03-13 17:48:12
URL: http://ellee.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0