innanför huvudet!

det finns några saker jag funderar på....

... varför blir man trött och hungrig när man inte mår bra?

.... varför är det så himla bra med program där tjocka människor bantar?

... hur lär man sig leva i nuet och inte oroa sig för allt?

... hur lär man sig uppskatta det man har istället för att sakna det man inte har?

... när tänker all snö försvinna?


det är bara ett litet litet urval av saker som snurrar i mitt hvuvud, jag önskar att man kunde stänga av tankarna så man kunde få lite lugn och ro från sig själv ibland.

Kommentarer
Cattis

Jag tänker också på nr 1,2 och 4 + när ska mina barn bli friska och sova på nätterna så jag slipper leva på choklad för att orka vara uppe hela dagen? Ska jag fortsätta såhär måste jag vara med i ett program om tjockisar som bantar :) KRAM

2010-02-12 12:19:28
URL: http://cattise.blogg.se/
Lena

För att biggest loser är bäst!!

2010-02-14 00:25:02
fia

haha. roliga ni e. tur att ni har mig som e helt bekymmerslös. jag löser era problem ;)

2010-02-14 18:38:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0