<3 dagen

igår var nog den bästa (och förmodligen den första) alla hjärtans dag vi "firat". med gele hjärtan after 8 och champagne i sängen hade vi en del intresanta och roliga samtal. Riktigt mysigt och jag kan gärna ha det som en tradition för frammtiden.

Idag har jag hunnit göra klart stallet påbörjat lite städning här inne, borde fortsätta med disken, men det är förmodligen det tråkigaste av allt så jag tar en dusch och påbörjar lunchen så får vi se om vi fortsätter sen, jag och pudeln ska hinna med att gå varvet innan vi ska hämta fia i stan.



en sprallig Spoky RAA


Kommentarer
Matilda

HAHA vilken skön bild! :D

Tack för klädtipset!

2010-02-22 22:38:12
URL: http://showjumper.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0