tiden

Vi har haft lite av ett dator problem som efter en omformatering och lite fix så fungerar den igen. Att tiden går fort är något man alltid säger, men nu springer den iväg på riktigt. Om ca 1 vecka är det jul och om ca 2 veckor går vi in i år 2011. vart tog 2010 vägen? Kanske var hela året en gravid dimma? För ett år sedan hade jag ingen aning och ingen plan om att det skulle finnas en liten Milton i det här huset, min perfekta lilla (tjocka) bebis.

Under tiden datorn inte fungerade har vi hunnit med en natt på söderköpingsbrun (milton sov hos farmor), Jag och milton har åkt tåg till dalarna för att vara med på lite pepparkaksbak för att sedan ta med min mamma tillbaks till östergötland. Så i fredags var det mormors tur att ha lite ensam tid med Milton då vi mötte upp "riders club" för lite mat och vin (riders club är ett gäng hästmänniskor som ibland försöker byta hästlukt och kalla ridhus mot parfym och restaurant.) på Durken. Jag passade på att försöka övertyga björn om hur fantastiskt det var att bo i stan men lyckades inte den här gången heller, han är så svår flörtad.
Är så trött på att behöva famla i mörkret efter 16:00 och oplogade vägar, ja lite trött på hela det här boendet. Tur det finns hemnet så man kan drömma lite.

 
   

Vem blir inte sugen undrar jag???
åter till verkligheten, Milton kallar.
 


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh tackar :-)



Ja visst måste man få drömma sig bort :-) De gör jag ofta ;-)

2010-12-15 22:51:22
URL: http://vi2blir3.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0