Pass försök nr 1

Jag har vist glömt att nämna att vi har bokat en resa, den 25 Januari åker vi till Egypten i en vecka. Det var ett liten infall Björn fick en dag när han hade frysit en hel dag och längtade efter lite värme, och ett sådant infall är väl bara att hänga på. Det blir årets julklapp.
Och som alla vet, när man ska ut och resa behöver man ett pass även när man är 4 månader gammal.

Sagt och gjort skulle jag och milton åka in till polisen för att kolla upp hur det skulle gå till väga, ta papper som båda vårdnadshavarna ska skriva på m.m Vi packade in oss i bilen och på reservtank tog vi oss in till stan men när vi väl var på bensin stationen visade det sig att mitt bankomat kort och legitimation låg kvar hemma.
Björn var inte så medhjälplig så han kunde komma in med kortet till oss så vi fick vända och hoppas vi kunde ta oss hem igen.
Vi tog oss hem, men med tanke på att vi bor på landet så hade både jag och Milton hunnit börja bli hungriga så vi avsultade uppdraget och tog lunch istället.

Kanske vi hinner fixa det på onsdag för i morgon ska vi till linköping och träffa Lena och Cattis och handla klart dom sista julklapparna.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0