mingel.

Tjoho jag vart inbjuden på mat och häng med mitt arbete ikväll, kul att man får vara med även fast man är mamma ledig. ska bli super kul att träffa alla och uppdateras om vad som händer på jobbet.
Milton får vara med sin pappa så jag kan ägna mig till fullo åt att bara äta och prata men han blir nog glad om han slipper vara med.

Nu ska jag försöka ta mig ur pyamasen ta mig ut med hunden sen ska vi sladda in till polisen och hämta utt Miltons pass som redan är klart. om vi httar en parkering vill säga? polisen är ganska välbesökt och har ofta fulla parkeringar, säger kanske en del om den här staden?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0