när allt bara är bra...

 

Haft en riktigt bra helg, i fredags tog jag med mig Fia (som äntligen tagit sig tillbaka från göteborg) hem på fredags mys med hemmbakad pizza chips och popcorn.
Lördagen var det tävlingsdags för björn igen 6 hästar var på plats och över lag skötte dom sig bra. Kvällen var lugn och efter att jag lämnat av Fia i stan så hamnade vi  framför TV:n.

Idag Har vi haft en riktig familjedag i Linköping där IKEA, hööks, djurmagasinet babyland och cervera besöktes.
Fick en hel del bra kaker med oss hem som;

en fotölj till big heads "rum", bestick, vinglas,
sporremmar, kattmat, Kosta Boda glas en tavel list m.m

Men det bästa av allt är att få göra något "vanligt" tillsammans bara vi två.

Nu ska vi strax ut och kvällsfodra alla hästarna innan jag tänker krypa ner i soffan och kolla på bridget jones dagbok, en riktig må bra film.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0