mina pollar

I går tog jag mig äntligen iväg och kollade in mina hästar lite, och det var verkligen på tiden Toppe såg jag väl senast i mars någon gång Mollie där emot var hemma en sväng mellan betäckningarna i maj.
Mollie var sig lik, alltid fin och välmående, den lilla såg väl ut som 1 åriga hingstar som gått på bete hela sommaren gör... lite "jagväxerharfullblodshalsochlitehängmage" Men vackert huvud precis som sin mamma och en dag kommer han nog vara lika fin som storebror spooky.

På torsdag kommer Mollie hem på en liten blixt visit för fixning innför fredagen då hon tar sin husse med sig och åker till vreta skolan på premiering.

 

inte helt olika varandra sweet mollie & sweets top notch?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0