höst? jag gillar...

Idag är det nästan lite höstväder ute, tråkigt tycker dom flesta SKÖNT säger jag som behöver all svalka jag kan få. Dom här gravid svettningarna kan få vem som helst att längta tillbaka till vintern.

Jag kommer ihåg när Svea (som för övrigt fylde 2 år här om dagen) låg i magen, jag ville sitta i solen vad vi än gjorde medans stackars Tin helst av allt höll sig i skuggan, När vi övernattade ute i deras stuga var hennes bästa vän AC:n i sovrummet medans man själv låg och småfrös hela natten.
"Så farligt kan det väl inte vara tänkte jag", Men nu vet jag bättre och tar tillbaka allt för det är värre än man tror att vara konstant överhettad.

förlåt för allt jag tvingade med dig på.....men vilken puma hon var, här midsommar dagen 08 med svea i magen.


Kommentarer
Persikohalvan

Du är också en riktig puma!!

2010-08-17 13:04:04
Cattis

Jag LEVDE på piggelinglassar i slutet med Binning, med Ava Estelle var jag inte alls lika varm... Så du kanske har en liten pöjk därinne? Och jag var ändå gravid på vintern, jag tycker verkligen synd om dig som är/har varit gravid på sommaren. Kram!

2010-08-17 14:18:16
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0