hästar å så

Idag har jag vart duktig och ridit två hästar, lakrits trollet (ponny hingsten) och robins utopia, båda hästarna var helt ok, lakritstrollet och jag tog några språng över ett litet kryss, ponnier är så himlans okomplicerade bara att styra och hänga med!
Förutom det har jag även hunnit med att diska dammsuga  och tvätta en maskin tvätt. Nu ska pudelsn få lite mat och en promenad för sen ska jag följa med björn när han ska åka och ha träningar, på vägen ska jag tjata till mig en kaffe och donut på McD, jag är sjukt sugen på donut!


det här är varken en ponny eller utopia, men jag har ju ingen fotograf med mig när jag rider (som björn har). så då får man ta gamla bilder. Enda gången någon har tid att fota mig är när björn har hjärnskakning.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0