fredags job

jag försökte mms blogga förut idag men det har tydligen inte kommit fram... undrar vad det vart för fel? får göra ett nytt försök sen. Egentligen är jag ledig fre-mån men björn säger jämt

- man tjänar inga pengar på att vara ledig.

så jag tog lite timmar på min extra job (ja nu är jag ju anstäld på ett ställe så då får det här kallas mitt extra job) närmare bestämt 27 timmar, men på måndag är jag iaf ledig! det är jag värld.

Idag har jag åter vart sådär duktig och ridit 2 hästar och i den här takten borde jag snart vara värld allt jag önskade mig i tidigare inlägg pluss ett par nya ridbyxor, helskodda ska dom vara, jag har svårt för knäskodda!

Kommentarer
Cattis

Ha ha LITE timmar var ordet!! Jag ska också jobba extra i helgen med det blir typ 10 timmar totalt jag jobbar... Inte riktigt samma. Hoppas du får en bra helg iaf. Kram

2009-09-18 19:43:01
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

Här blir det inga helskodda byxor...Helskodda är för tjocka dressyr ryttare..O de passar inte min lilla smärta beridare!!!! Så de så.

2009-09-18 19:53:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0