fortfarande sliten

Min förkylning vägrar att släppa, och när jag är förkyld drömmer jag så mycket så jag alltid vaknar med huvudvärk. Lördagens aldeles för hårda festande gör inte saken bättre det är jag säker på. Vi hade riktigt kul men aldeles för mycket shots så söndagen låg vi alla i däck och kunde knapt röra på oss.

Idag kommer våran regions komunikatör till jobbet och ska hjälpa till med lite som ska göras om, eftersom jag är butikskomunikatör så ska jag få gå med henne hela dagen, ska bli riktigt roligt och jag ska tjata hål i huvudet på henne med frågor, gäller att passa på när man kan.

Kommentarer
Emocarro

jag är också förkyld :( känns som man är döende ;)

2009-09-29 12:46:43
URL: http://liinez.blogg.se/
Boktokig

Inte kul att vara förkyld, men man tycker ju att några bakterier skulle ha dött efter festandet! ;)

2009-09-29 20:20:34
URL: http://boktokig.blogspot.com/
Tin

Fan vad du svänger dig med fina titlar, vad gör en butikskommunikatör? När åker vi till solen undrar jag (igen)?

2009-09-29 22:44:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0