kanyler, syrgas å annat joks

vad härligt det är på sjukhus, jag roar mig med att dricka kaffe, kolla på läkarna som kommer in och byter dropp blodpåsar fixar med morfinpump räknar andning höjer syrgas m.m Frida är inte något jätte roligt sällskap eftersom morfinen gör henne ganska lik en zombie.
Nyss vaknade hon och vi skulle ta kort med webcam på oss men precis när vi ska knäppa efter en del fipplande så hinner hon somna igen...så jag får knäppa kort på mig själv (mitt näst intill osminkade face och oborstade hår eftersom jag försov mig i morse) och testa alla ramar som finns på datorn.

 


Kommentarer
Cattis

vad fin du är i håret! hälsa Frida!

2009-10-08 09:28:14
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0