gahh

shit vilket väder, hade det inte varit för att jag måste jobba idag så hade jag stannat kvar i sängen hela dagen. Jag och pudeln har varit ute på en morgon promenad i regnet, vilken tur att jag har mina gummistövlar. Jag fattar inte ens hur jag har klarat mig utan?
Men det är väl som med det mesta, när man inte har det klarar man sig utan men när man väl vant sig med något måste man ha det.....

I dag är sista jobb dagen den här veckan sen får jag en härlig ledig helg, Fia kommer ikväll i morgon ska jag äntligen klippa och fixa den fruktansvärda utväxten jag dragit på mig, lör blir det lkpg och utgång (igen) men denna gången utan shots!



Kommentarer
Cattis

Hallå! Om ni får tråkigt kan ni ju alltid titta in till mig, jag är sjuk och har tråkigt... Som tur är smittar ju inte hjärnskakning... Om ni har tid och lust alltså. Kram!

2009-10-01 10:44:06
Emocarro

sv: oh, tack :D

2009-10-01 12:23:35
URL: http://liinez.blogg.se/
Matilda

sv: ja det är rappestad vikingstad

2009-10-01 12:54:22
URL: http://ramavoite.blogg.se/
fia

HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAMOHOSOHMMOHHHAAA

UTAN SHOTS.. tror du ja!

2009-10-01 15:00:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0