fyfan vad bra jag är ibland

idag har jag vart ganska duktig, lämnat in tidraporter på ett av mina tre jobb, sytt upp och hängt upp nya gardiner i vardagsrummet städat kök och vardagsrummet, bakat en ananspaj åt björn (han va lite bitter pga deklaration och annat företags joks) fixat stallet, hängt tvätt, promenerat med sira och kört min (ev kommande) svärmor till jobbet då hon missat bussen.... ja det var nog allt .

nu ska bara björn bliklar med sista hästen sen ska vi åka och lämna alla papper på skatteverket, men bara om jag får en hamburgare på max, jag har i flera år trott att jag inte tycker om max men det gör jag, jag älskar max.



Kommentarer
Cattis

Ja, visst är det konstigt med Max. Dom har ju jättegoda hamburgare!

2009-05-04 21:40:58
URL: http://cattise.blogg.se/
Tin

Saknar dig gumman! Duktig du varit :)

2009-05-04 22:53:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0