spindlar, katter å cattis

onsdag betyder att jag får åka och hälsa på cattis och barnen, trevlig, och självklart står fika på schemat, undrar vad hon bjuder på idag...en cheescake hade vart fint, men lite mycket begärt på så kort tid ...men man kanske kan önska sig det till nästa gång?
jag ska fortsätta min "lär dig gå" träning med A-E, (sist ramlade hon och slog huvudet) och cattis själv verkar ganska nöjd med att hon INTE går, men jag struntar i vad mamma cattis vill jag är ju trots allt hennes gudmor och jag vill att hon ska gå.

förövrigt bor det en spindel på våran toalett, förr i tiden hade jag ett katt som hette pussi som åt upp alla spindlar man hittade, grålle gråben är inte alls lika duktig spindelfångare utan ligger och latar sig bland mina stallkläder istället, så jag får dra ut alla toa grejer till andra rum eftersom spindeln är super fralig

Kommentarer
Cattis

Ja, nu är det ju lite sent för cheesecake faktiskt, men jag ska försöka komma ihåg det till nästa gång. Idag tänkte jag med kladdkaka och glass... Och det vore faktiskt bra om du inte tränade henne så mycket! Tack på förhand mvh fräsch jeanstjej 55 år.

2009-03-04 13:05:01
URL: http://cattise.blogg.se/
jessica

ssnygg blogg :)

2009-03-04 13:07:17
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0