redan fredag

sitter och väntar på att duscha, fransmannen som är på besök duschar varje morgon innan han åker och jobbar och då vi bor där det inte finns obegränsat med varmvatten sitter jag snällt här och väntar för att slippa riskera att duscha kallt.
frammöver ska jag umgås med lena tror vi skulle på present jakt eller liknande, det var iaf vad jag tyckte mig urskilja när hon ringde från bishop där det var ett himlans liv igår.

sira pudeln som har vart en liten plåga den senaste veckan eftersom hon löpt börjar bli sitt vanliga jag igen fast några ggr latare, hon ligger här och sover fast björn redan gått ut, hon lyfte inte ens blicken när han gick. konstigt, från super hysterisk till lam.


Kommentarer
Anonym

Wihoo, Lena längtar!

2009-03-13 09:46:58
URL: http://lmh84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0