Nu åker jag på kalas... 25 är

MMS

Nu åker jag på kalas... 25 är en viktig ålder att fira.


Kommentarer
Anonym

Det var toppen att få komma till er! Eller att jag äntligen pallrade mig iväg snarare... Det är ju inte särskilt knöligt att åka för barnen gillar att åka bil, men ibland känns det så långt. Latmask. Hur blev det med ditt bilköp förresten??

2009-03-24 20:33:00
Anonym

Det var toppen att få komma till er! Eller att jag äntligen pallrade mig iväg snarare... Det är ju inte särskilt knöligt att åka för barnen gillar att åka bil, men ibland känns det så långt. Latmask. Hur blev det med ditt bilköp förresten??

2009-03-24 20:33:03
Cattis heter jag...

2009-03-24 20:36:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0