fortsatta bekymer

jag fortsätter mitt bil letande, för husfridens skull så ska det vara en billig skitbil, huvudsaken är at den är ganska nybesiktad, fortfarande ingen som har någon på lager eller vet nån? cattis...inte du heller?
Jag hatar att behöva ringa på bil annonser jag fattar ändå inte vad som är bra och dåligt och känner mig bara lurad av alla. Ett stort problem. men jag har mailat på en bil som är väldigt fin för att ligga i prisklassen nästan gratis men ägaren vill inte svara....

fortsättning följer

Kommentarer
Cattis

jag ska fråga Henke om han har lust att kolla åt dig. hur mycket får den kosta och har du några speciella önskemål?

2009-03-03 08:59:11
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0