bitter fitta

väskan är packat jag slänger på mig jackan och får syn på lerafläckar, orkar inte bry mig tar mina esprit stövlar men inser att dom är för skitiga för att visa sig i väljer ""uggsen" men så fort dom sitter på foten ser jag åter lera. Sopar av dom så gott det går och skyndar ut till bilen för att hinna i tid till träningen. Framme kliver ur bilen och låser ser skorna skymta förbi åter igen leriga, försöker sopa port det värsta. nytränad nyduschad och slut i kroppen kommer jag ut på parkeringen och ser torr assfalt och strålande sol, blir lycklig för ett tag, åker hem tar sakerna och går in.....gissa vad LERIGA skor igen

så om jag någonsin igen påstår att jag vill bo på landet ljuger jag.

irriterad över all lera och att jag inte har någonting att göra resten av dagen, för jag bor på landet dessutom i fel stad, kommer jag in och möts av en glad björn som menar att jag ska vara glad som har sjöutsikt och ALLA tycker det är såååå fint här, jag skiter i alla. och som lösning på min tristess tycker han att jag kan skura golven, sen skickar han ett himla gulligt medelande:

"PMS kärring" - skrattar och försvinner ut.....för han har ju ett liv i den här leran på landet i fel stad.


Kommentarer
Cattis

Din stackare!! Du får gärna komma hit och hälsa på om du vill, fast det är långt...

2009-03-17 20:19:31
URL: http://cattise.blogg.se/
Cattis

Jag kollade din blogg innan jag läste vad du skrivit på min... Det passar jättebra, du är alltid välkommen här vet du! Vi är hemma från lunch och framåt... Tyvärr blir det inte cheesecake den här gången heller, men kanske nästa vecka??

2009-03-17 20:23:06
URL: http://cattise.blogg.se/
fia

du får komma till mig oxå.. även om att de e långt.. tom längre än till cattis. men de finns ingen lera.. bara asfalt massa affären o butiqs som vi kan gå o vara hela o rena. bara vara snygg. fika på avenyn o solens sken med en liten filt. sen dicka vin. du får va här hur länge du vill.. men i helgen kommer jag o leker med dig i leran :)

2009-03-17 20:35:04
Helene

Hejje! Du får komma hit oxå, hit är det inte sååå långt, finns en affär med vettiga kläder om inte annat apotek man kan hitta ngt nödvändigt i. o så inte såå mkt lera, men vill man så finns det..:P Men vi måste ses.. Kraaam

2009-03-19 19:54:43
URL: http://olivensmamma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0