att göra

det är måndag, som jag antar att ingen har missat, det betyder att man måste ta tag i massor med saker som man väntade med i slutet av förra veckan med motiveringen "det är snart helg, jag behöver inte". Ringa några samtal, hämta min kalender (som ligger i min bil som står nere vid mollies stall) så jag kan skriva in alla tider som jag ska jobba, träna, in/kvälls fodringar i stallet m.m
Nu sitter allt på små lappar, kuvert och annat jag har haft i närheten vid tillfällena jag fått/planerat tiderna, kommer förmodligen ha missat hälften när jag skriver in dom.
Sen har både hästen och kattens mat tagit slut under helgen så det måste inhandlas. Sen ska jag försöka hinna med att sola och träna lite.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0