satan i gatan

det vart inget Mora för mig, mamma och johan åkte idag och jag kunde inte byta pass. Jag har fått en dunderförkylning som alla andra i det här huset (just nu BARA robin och björn) snorar och hostar. Har krattat gräsmattan och städat iordning lite, Nu tänker jag kolla på gårdagens program av stylista som jag missade, tacka vet jag boxer så man kan spela in.
Det pratas om att ev. åka på trav ikväll, jag hoppas att det blir så, skulle vara kul att komma iväg och göra något annat.
Träningen får ligga på is några dagar tills förkylningen gett med sig.
Det är utan tvekan dom 2 veckors festande som har satt sina spår förutom förkylning har jag även lidit av världens sämsta hy, björn var rädd att jag snart skulle se ut som tjejen i reklamen för ackne. Jag undrar hur paris hilton gör för att kunna festa konstant och alltid ha fin hy och inte bli sjuk???


white dress party


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0