några dagar i dalarna

Nu har jag åtrevänt från 2 dagar i dalarna, i tisdags hämtade mamma mig i borlänge så vi åkte vidare för att tömma bilen på flyttkartonger i deras nya lägenhet i falun. Väl hemma i mora kom mina favorit flickor Tin och svea och kidnappade mig för lite hjälp med ett ridpass och självklart kolla på bästa myggans lilla föl Boxter B.

 

onsdagen vart det en tripp till farfar för att hälsa på och vara ett snällt barnbarn, sen lassades släpvagnen på med nya flyttsaker och åkte ännu en gång till falun. Igår var det lunch med favvo flickorna innan jag åkte för att hämta pärlan min farfar fixat om kulle ta mig hem till östergötland igen.


Kommentarer
Cattis

tjuuusig bil din lyxlirare!!

2009-06-26 09:48:58
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0