jag älskar solen men....

♥ eftersom jag inte börjar jobba försän kl 16 idag hade jag bestämt mig för att pressa i solen iaf hela förmiddagen, men redan kl 9:30 var det för varmt för det så jag åkte till stallet och påbörjade urmockning av bädd (vilket jag skulle gjort för veckor sen) men efter 3 kärror rann svetten om mig och jag klarade inte mer. Åkte och fyllde en dunk bensin och köpte glass istället. Det var perfekt!
försökte mig på en solstund igen, gick bra sålänge huvudet fick skugga, men efter ett tag vart även det olodligt så nu är jag inne och lagar lunch istället, förutom att jag lyckades bränna mig på stekpannan så är det iaf något svalare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0