12:44

I morse var jag helt död, jag som i vanliga fall vaknar av minsta pip sov mig igenom 2 väckarklockor och 3 pojkar som ätit frukost duschat och gjort sig iordning. Sira var lika sliten hon, låg het orörlig vid mina fötter när jag väl vaknade.
Men har hunnit med lite nytta iaf, tagit reda på allt jag krattade här om dagen, rabarber rens och ogräs i rabatten och släng på komposten promenerat med sira, hjälp björn hoppa en häst och stekt pannkakor.

Nu ska jag snart åka till jobbet, ska åka tåg och glämna en boende i Sthlm då hon ska hem till föräldrarna över helgen. Helt lagom aktivitet så jag slipper hosta upp lungorna!

Om fia har tid att l'äsa här så vill jag att hon ska veta att jag blir nervös när du skickar sådana medelanden, Jag visste att du hade behövt mig i spanien.... ta det lugnt med polisen nu, jag vill inte behöva LÖSA ut dig för att få hit dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0