härligt att va ledig

I morse åkte jag iväg mot cattis henke och barnen med bara ett litet stopp i Lkpg där jag hämtade upp lena. Vi vart bjudna på lunch, Kyckling ris och jordnötssås (hemmagjord) riktigt smaskigt var det som alltid när cattis lagar något.
Medans cattis städade och henke bakade tårta (han fyller år idag och dom skulle ha kalas ikväll) så lekte jag och lena med barnen som var på ett strålande humör.

   

Nu ska jag sy upp dom sista gardinerna till det sista fönstret i tv rummet sen har alla lika... passa på att städa lite med kanske när man ändå håller på?


Kommentarer
hemlig

Oj vilken hals ho har den där Lena!

2009-07-02 19:44:34
Cattis

Hejje! Vad gör ni på fredag nästa vecka? Jag tänkte att vi kanske kan bjuda in oss själva till er på grillning med övernattning?! Om ni har tid och lust förstås...

2009-07-02 20:29:04
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0