tråkdag

Det här med lediga dagar är överskattat, skönt att få jobba imorgon igen så man kan fördriva sin tid och göra lite nytta. Jag längtar alltid till mina lediga dagar, men helt i onödan verkligen. Kanke hade det vart roligare om man hade åtminstånde en vän i samma stad som man bor så man kunde få lie sällskap, blir svårt att spontanfika eller bara ta en snabbsväng på stan när man måste åka till Linköping för att få sällskap. Min nästa lediga dag är på onsdag men då hoppas jag att cattis och barnen har tid med mig!

väntar på att klara och mia ska börja, funderar på om man kanske skulle måla om naglarna medans man väntar och slinga håret lite, känns kanske bättre om håret blir lite finare. Min önskan är en klippning men det verkar aldrig bli av.


Kommentarer
Cattis

Det är bara att du kommer hit! Ungefär vilken tid har du tänkt dyka upp. Schysst av mig att ta för givet att du kommer hit, men jag antar (och hoppas) att det var så du tänkt dig? Vi kan vara ute och leka i snön med barn och hund! Jag läste idag att pudlar är dom smartaste hundarna, är det nåt du märkt av?! Kram

2009-02-15 20:47:09
URL: http://cattise.blogg.se/
Helene

Hejje! Vi kan alltid ta en fika.. :) Går oftast inte såå länge i skolan. :D Måste ses snart med vovvarna. blir barn ledig i morgon, kanske i veckan/helgen.. Kraam

2009-02-16 13:34:11
URL: http://olivensmamma.blogg.se/
Sofia

Sv: Håller med totalt...Analeight borde ha vunnit, men det brukar ju aldrig bli som man hoppas! :P Favo vinnarna än så länge så måste jag säga Eva & Naima :)

2009-02-16 20:02:15
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Cattis

Hej! Vad bra, då kan vi åka på de efterlängtade barntimmarna på förmiddagen... Synd att du missar lunchen bara, jag hade tänkt våfflor. Fast det kan vi ju äta till kvällsmat annars. Vi får se! Ses imorgon! Kram

2009-02-17 18:37:20
URL: http://cattise.blogg.se/
Anonym

Hej Hej! ja det vore ju kalas, ja skall ändå in o handla. :D Men kanske inte kan vara såå länge, eftersom ja e allergisk.. men vovvarna kan leka o vi kan snacka lite skit. :D Vi kan höras torsdag eftermiddag/kväll.. :) Kraam

2009-02-17 20:27:50

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0