han är så smart...

björn och robin va på årsträff igår och skulle bara ut en sväng (alla vet vad en sväng betyder?), den ena hade till och med planerat att vara nyckter, men jag erbjöd mig att hämta dom kl 24.00 så dom kunde vara ute en liten stund iaf. kl 22 ringer dom och har inte kommit från förfesten så för att jag ska slippa sitta uppe och köra in till stan så tar dom en taxi istället. (underförstått: vi vill inte hem vi är fulla och glada.)

04:06

- sira vi måste vara tysta som möss, annars blir matte galen, vi måste vara tysta som möss annars blir matte galen, jaaa matte blir galen om vi inte är tysta som möss, som möss måste vi vara......


Kommentarer
Cattis

Typiskt killar... Löjligt att säga att det är FÖR DIN SKULL, dom kan ju bara säga som det är istället. Det ska bli SÅ kul med Sågmyra, jag har ju aldrig varit där. Räknar med att göra ett helt gäng trevliga fynd. Hoppas jag :) Kram

2009-02-08 17:08:13
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0