cattis och barnen gör mig glad

idag imorgon, lördag och söndag ska jag jobba mellan 10-11 timmar så det är inte mycket tid över till annat, men igår var jag ute hos cattis och barnen, vi va ute och gick lekte och pratade, och självklart fick jag massa fika, jag hade med min kamera men inget minneskort så 3 kort är allt man kan knäppa, men sen glömde jag kameran där himla bra.

så cattis min kamera ligger på dom vita småhyllorna brevid diskbänken så jag måste komma tillbaks och hälsa på er på onsdag!

Kommentarer
Cattis

Bra, bra! Det är alltid kul att du kommer och skönt att du blir glad också för jag var lite rädd att barnen och jag (mest jag) tjatat hål i huvudet på dig. Kul att jag påpekade att barnen blir helt exalterade när du kommer för det blir ju jag med, äntligen nån annan att prata med :)

2009-02-19 14:11:10
URL: http://cattise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0