merryxmas

Jag vet att julen kan ge Björn ganska mycket ångest angående julklappar, men det behöver inte vara så svårt.
Inte svårt alls faktiskt. Därför tänkte jag underlätta lite för honom och skriva en liten lista på enkla potentiella julklappar till hans älskade. Dom flesta hittar han på 15 min bilväg från hemmet.

1. presentkit med parfym/bodylotion eller shampo/balsam, finns att hitta på KICKS, Hårvårdsbaren även ICA MAXI kan tänkas ha liknande.

2. US polo ljus, finns på mitt jobb.

3. Ett par ridbyxor, behöver jag ens nämna vart det finns?

4. En förlovningsring

5.  SM ridhandskar, finns på mantorps travshop. lite längre bort men dom krokarna befinner du dig i princip varje vecka.

Inte sås vårt va?


Kommentarer
Lena

Hoppas du inte får 4:an av någon annan då...det vore otippat och lite konstigt. Ses imorn mitt gull!

2009-12-11 08:58:12
URL: http://lmh84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0